Suprotno vjerovanjima mnogih, Isa, a. s., nije razapet na križ niti je umro iz bilo kojeg drugog razloga. Na jedan kategorican nacin, u Kur’anu se istice da ga nisu objesili i ubili i saopcava se da ga je Allah, dž. š., uzdigao Sebi. Ni u jednom kur’anskom ajetu ne govori se da je Isa, a. s., umro ili da je ubijen! Pored toga, u Kur’anu se iznose takvi podaci o Isau koji se još nisu dogodili, a njihova realizacija bit ce moguca jedino nakon njegovog ponovnog povratka na Zemlju. A nema nikakve sumnje da ce se realizirati dogadaji o kojima nas Kur’an izvještava!
Unatoc tome, veliki broj ljudi vjeruje da je Isa, a. s., u prošlosti “na neki nacin umro” i da se nece ponovo vratiti na Zemlju. Ovakvo ubjedenje je velika zabluda koja se zasniva na nepoznavanju Kur’ana. Kada se pažljivo analizira Kur’an, pojavljuju se stvarna znacenja ajeta o Isau.
Da ce se Isa ponovo vratiti na Zemlju najavio je i Muhammed, a. s., i saopcio da ce u ahir-i zemanu, periodu kada ce se on vratiti, Zemlja biti ispunjena mirom, pravdom, sigurnošcu i izobiljem.
Sintagma ahir-i zeman znaci posljednje vrijeme ili posljednji period. Prema islamu, ahir-i zemanom oznacava se period pred smak svijeta u kome ce preovladavati i medu ljudima široko biti zaživljen kur’anski moral.
U mašti ljudi uvijek se nalazi želja za ljepšim i boljim. Ljepši prizori, ljepša hrana, život lišen socijalnih problema, izobilje, ljepota...
Upravo ahir-i zeman oznacava eru koja u sebi nosi sve ove pojmove boljeg, ljepšeg. Ahir-i zeman je radosna era u kojoj ce dominirati islamski moral, za kojim ceznu svi vjernici, gdje ce nevolje zamijeniti izobilje i bericet, nepravdu pravda, nemoral moral, nered mir i sigurnost.
U ovoj knjizi cemo, u svjetlu kur’anskih ajeta, iznijeti dokaze da Isa, a. s., nije umro, da ga je Allah, dž. š., Sebi uzdigao i da ce, u ahir-i zemanu, ponovo biti vracen na Zemlju. Medutim, smatramo da je korisno prethodno podsjetiti na odredena temeljna saznanja, koja su u uskoj vezi sa ovom temom.